.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همایش ملی اشتغال و امنیت در گیلان

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: نخستین همایش ملی اشتغال، نظم و امنیت در اردیبهشت ماه سال 91 در زیباکنار گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، معصومه آقایی هدف از برگزاری همایش ملی اشتغال، نظم و امنیت را آسیب‌شناسی بیکاری و راهکارهای ایجاد شغل (کار آفرینی) و تاثیر آن بر نظم و امنیت عنوان کرد.
وی افزود: در این زمینه از صاحب‌نظران و پژوهشگران دعوت به عمل می‌آید تا ایده‌ها و نظرات خود را در این زمینه ارائه دهند.
این مسئول، از استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به موضوعات علمی جامعه خواست تا با ارسال مقاله خود به دبیرخانه همایش واقع در رشت- فلکه گاز- کوچه وحدت –پلاک 28 و یا به نمابر 4272460 -0131 و پست الکترونیکی gtahghighat@police.ir سهمی ارزنده در ارتقای امنیت جامعه ایفا کنند.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه به نفرات برگزیده جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد، افزود: محورهای همایش شامل عوامل اجتماعی اشتغال، نظم و امنیت با اولویت مفاهیم اشتغال، عدالت اجتماعی، تاثیر متقابل هنجارهای اجتماعی و آسیب شناسی بیکاری است.
وی، عوامل اقتصادی اشتغال، نظم و امنیت با اولویت اصل 44 قانون اساسی، گردشگری، اشتغال کاذب و اقتصاد مرزی را از دیگر محورهای همایش مذکور برشمرد.
آقایی ابراز داشت: از دیگر محورهای این همایش، عوامل فرهنگی اشتغال، نظم و امنیت با اولویت فرهنگ، دین و رسانه است.
وی، عوامل سیاسی اشتغال، نظم و امنیت با اولویت پارادایم‌های سیاسی،احزاب و گرایش‌ها و ثبات سیاسی را از دیگر محورهای همایش ذکر کرد.
این مسئول، افزود: عوامل مدیریتی اشتغال، نظم و امنیت با اولویت سیاست‌های مدیریتی، فضای کسب و کار و روش‌های نوین از دیگر محورهای همایش است.
وی، از مشارکت 21 سازمان و مراکز علمی و فرهنگی در این همایش خبر داد و اذعان داشت: این همایش به تناسب گستردگی از سطح علمی بالایی نیز برخوردار خواهد بود.
آقایی، ساختار مقاله را شامل عنوان، چکیده فارسی، واژگان کلیدی، مقدمه، بحث اصلی، نتیجه‌گیری، پیشنهادها و فهرست منابع اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: چکیده فارسی آن حداکثر باید در 300 کلمه و 5 واژه کلیدی و اصل مقاله حداکثر در 25 صفحه A4 با فاصله خطوط استاندارد در محیط ویندوز XP و با نرم‌افزار Word -2003 -2007 با قلم Lotus B و اندازه فونت 14 و فایل مقاله به صورت لوح فشرده باشد.
این مسئول، از صاحب‌نظران خواست تا مقاله‌های خود را حداکثر تا تاریخ 20 اسفند 1390 به دبیرخانه همایش ارسال کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.